Andmeanalüüs turunduses väldib kampaaniakirjade sattumist prügikasti

Andmeanalüüs turunduses väldib kampaaniakirjade sattumist prügikasti thumbnail

Andmete kasutamine aitab vältida turunduskirjade sattumist sihtgrupi prügikasti, ütleb “Infopankuri” stuudios Äripäeva Infopanga digiturunduse spetsialist Martin Õunap. Ent nii lihtne see siiski pole, et andmed lähevad masinasse ja annetajad tulevad välja. Kampaaniate andmeid tuleb järjepidevalt analüüsida, kinnitab äsja turundusteo 2023 auhinna pälvinud Kirikufondi tegevjuht Katri Gailit.

Täismahus link: aripaev.ee

Eleving Group kaalub kasvu kiirendamiseks teha IPO thumbnail Previous post Eleving Group kaalub kasvu kiirendamiseks teha IPO
Eesti inflatsioon püsib Euroopa tipus thumbnail Next post Eesti inflatsioon püsib Euroopa tipus