Uuring kinnitab: Eesti lapsed näevad televisioonis liiga palju ebatervislikke toidu- ja joogireklaame

Tartu Ülikool viis Maailma Terviseorganisatsiooniga läbi uuringu, kus analüüsiti kui palju Eesti lapsed ja noored näevad televisiooni vahendusel toidureklaame. Valminud raport näitas, et lapsed ei tohiks näha 69 protsenti toidu- ja joogireklaamidest, kuna need julgustavad valesid toitumisharjumusi ning ebatervislikke eluviise.

Loe “Uuring kinnitab: Eesti lapsed näevad televisioonis liiga palju ebatervislikke toidu- ja joogireklaame” täispikka artiklit portaalist Tervisegeenius.

Endise skyper’i asutatud krüptofirma kaasas taas Hinrikuselt ja Tamkivilt raha thumbnail Previous post Endise skyper’i asutatud krüptofirma kaasas taas Hinrikuselt ja Tamkivilt raha
Ekspert annab nõu: kas tõsta II pensionisamba makseid või eelistada III sambasse kogumist? thumbnail Next post Ekspert annab nõu: kas tõsta II pensionisamba makseid või eelistada III sambasse kogumist?