Meiliturundus ärilt ärile ehk B2B jaoks: kuidas koostada tõhusaid kampaaniaid?

Meiliturundus on üks tõhusamaid viise, jõudmaks eraisikust klientideni. See kiire, kergesti jälgitav ja õigesti tehes häid tulemusi andev kanal on ärilt ärile turunduses (B2B) aga oluliselt erinev ning panused on palju suuremad, selgitab selle kanali kasutusvõimalusi ja omapära Smaily turunduse teejuht ja partner Tanel Rand.

Loe “Meiliturundus ärilt ärile ehk B2B jaoks: kuidas koostada tõhusaid kampaaniaid?” täispikka artiklit portaalist Ärigeenius.

Saksamaa liidukantsleri, Läti peaministri ja Leedu peaministri külastus toob kaasa liiklusseisakuid thumbnail Previous post Saksamaa liidukantsleri, Läti peaministri ja Leedu peaministri külastus toob kaasa liiklusseisakuid
Next post Pidu Norra kalakasvatajate aktsiates: ressursimaks tuleb oodatust väiksem