Kaarel Oja: reklaamitööstusel tuleb end rahvaliigast välja mängida

Kaarel Oja: reklaamitööstusel tuleb end rahvaliigast välja mängida thumbnail

Eesti reklaamisektori parajasti kõige suurem mure on vähene investeerimine tooteinnovatsiooni ja -arendusse. Kui viimane tootearendus jäi selle sajandi algusesse, siis pole vaja pikalt otsida põhjust, miks kliendid viivad raha mujale, kirjutab IAB Balticsi juhatuse liige ja Quantitase innovatsioonibüroo juht Kaarel Oja.

Täismahus link: aripaev.ee

Liitlased usuvad, et Hiina arendab Venemaa jaoks ründedroone thumbnail Previous post Liitlased usuvad, et Hiina arendab Venemaa jaoks ründedroone
Probleemidesse sattunud koolitusärid reklaamivad ennast võltsitud Äripäeva tsitaatidega thumbnail Next post Probleemidesse sattunud koolitusärid reklaamivad ennast võltsitud Äripäeva tsitaatidega