Klick ja Arvutitark on hädas nende nimede alt levivate libakampaaniatega. Facebook laiutab suuresti käsi

Facebookis levivad praegu sponsoreeritud kampaaniad, mille vahendusel oleks justkui võimalik Marshalli kaasaskantav kõlar saada endale tootja 60. aastapäeva puhul vaid mõne euro eest. Reaalsuses on Marshall praeguseks juba 62 aasta vanune, kuid peale selle näpuvea võib olla keeruline petuskeemi tabada.

Loe “Klick ja Arvutitark on hädas nende nimede alt levivate libakampaaniatega. Facebook laiutab suuresti käsi” täispikka artiklit portaalist Digigeenius.

Tallinnas algas muinsuskaitsealuse puitvilla rekonstrueerimine thumbnail Previous post Tallinnas algas muinsuskaitsealuse puitvilla rekonstrueerimine
Esimesel loodusvaatluste minimaratonil tehti üle 2200 vaatluse thumbnail Next post Esimesel loodusvaatluste minimaratonil tehti üle 2200 vaatluse