“Hamiltoni efekt” tõstis Ferrari väärtust pea 8 miljardi dollari võrra

Win on sunday, sell on monday ehk võida pühapäeval, müü esmaspäeval on võidusõiduga juba aastakümneid kaasas käinud väljend. Kui autotootja on nädalavahetusel võidusõidus edukas, siis mõjutab see ka nende tavaautode müüginumbreid. Suures äris aga ei pea isegi võidu sõitma, vaid raha tuleb pressiteate pealt.

Loe ““Hamiltoni efekt” tõstis Ferrari väärtust pea 8 miljardi dollari võrra” täispikka artiklit portaalist Autogeenius.

Intervjuu: Baltikumi suurim andmekeskus avas unikaalse partnerprogrammi IT-ettevõtetele thumbnail Previous post Intervjuu: Baltikumi suurim andmekeskus avas unikaalse partnerprogrammi IT-ettevõtetele
Eelistused on muutumas: olukord soosib aina väiksemat ja rohelisemat sõidukit thumbnail Next post Eelistused on muutumas: olukord soosib aina väiksemat ja rohelisemat sõidukit